Historie

ONZE GESCHIEDENIS: BVO & PARTNERS


Wij bieden een breed scala aan professionele diensten, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. We beloven u altijd vriendelijk en naar uw volledige tevredenheid te zullen helpen. 
Geen toekomst zonder historie, geen identiteit zonder verleden


Onderhoudsmeldpunt en facilitairmeldpunt zijn initiatieven van BVO & Partners. BVO is ontstaan vanuit FMH te Amersfoort; een opleidingsinstituut en adviesbureau op het gebied van facility management en vastgoedonderhoud. Na een eental jaren gevestigd te zijn aan de Vredehofstraat 11 in Soest zijn we in 2014 verhuisd naar onze nieuwe locatie aan de Soesterbergsestraat 158 in Soest. BVO is een landelijk opererende dienstverlener op het gebied van integraal onderhoud en één van de bekendste aanbieders van gespecialiseerde diensten op het vlak van onderhoudsmanagement, assetmanagement en maincontracting. Onze aanpak is gebaseerd op een even logische als bijzondere visie: gelijkwaardige belangen tussen ons en onze opdrachtgevers. Of het nu gaat om gebouwbeheer, administratief beheer, onderhoud, installatietechniek, schoonmaak, beveiliging, 
receptiediensten, catering,  bouwmanagement, het leveren van CDM-diensten of facilitaire inkoop van middelen en materieel. BVO & Partners beschikt over unieke expertise in facility management en biedt mede daarom altijd de oplossing die precies aansluit bij de wensen van de gebruikers.Dat wordt gewaardeerd, getuige veel tevreden klanten en aantoonbaar resultaat binnen alle branches van de markt. Van Akzo Nobel en Nutricia tot Ziekenhuis Reinier de Graaf en alle locaties van Zorginstelling Stichting Juzt. Sinds 1992 hebben we veel erkenningen ontvangen, onder meer als innovatief onderhoudsbureau en vernieuwer in de markt. Naast de verantwoordelijkheid voor een uitstekende technische staat van de installaties van onze klanten, ontlasten we in belangrijke mate hun klantorganisatie. We minimaliseren de exploitatiekosten van elk gebouw, door alle specifieke onderhoudsactiviteiten uitvoerig te definiëren en te beschrijven. Ons gezamenlijke doel daarbij is duidelijk: continuïteit zonder oponthoud en gedoe. 


Ga veel verder dan u nu al gaat: BVO & Partners

Nu is het moment om uw volledige potentie te ontdekken. Ontdek en ontwikkel uw doel en geef uzelf rust. Laat ons uw dromen doen uitkomen. Leef een bevredigend leven en richt u zich vooral op de business waarvoor u het bestaansrecht heeft verworden. Laat ons de andere zaken voor u organiseren en regelen. U zult net als onze andere klanten gemak ervaren.

We horen graag van u

Verstuur uw gegevens en wij nemen contact met u op om een gesprek in te plannen.

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of bel naar 088-000 56 50
  • Wat zijn jullie openingstijden?

    facilitairmeldpunt.nl is op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur geopend. Voor spoedmeldingen en andere zaken die niet kunnen wachten zijn we 24/7 en altijd bereikbaar, dus ook op feestdagen.

  • Waar ligt jullie hoofdkantoor?

    Ons hoofdkantoor is gevestigd aan de Soesterbergsestraat 158 te Soest.

  • Wat houdt een adviestraject met jullie in?

    In overleg met u concentreren we ons op één of meer disciplines. Hiervan analyseren wij uw huidige situatie en de daarbij geleverde dienstverlening, die we vergelijken met onze ervaringsgegevens en data. Levert dit groen licht op, dan stellen wij een beleidsplan op met focus op onder meer het gewenste kwaliteitsniveau, de administratieve organisatie, het beheer, de processen en de factuurcontrole. Dit beleidsplan wordt vertaald naar een juridisch document (contract/SLA). Hierna beschrijven we de operationele invulling op basis van het voorgaande, zodat u een weloverwogen beslissing kunt nemen. Vervolgens zullen wij geheel zorgdragen voor implementatie.

  • Wat kost facilitairmeldpunt.nl?

    Kosten voor een adviesproject door facilitairmeldpunt.nl s zijn altijd budgetneutraal, omdat wij de overtuiging hebben dat optialisatie leidt tot kostenbesef. U hoeft dus geen budget te reserveren om ons aan het werk te zetten. Indien u tevens ons inzet voor de operationele invulling zijn de kosten gemiddeld 20% lager dan u gewend was. Wij onderzoeken graag voor u de mogelijkheden. 

  • Is facilitairmeldpunt.nl een inkoopbureau?

    Nee, inkoopbureaus hebben zich gespecialiseerd in inkoop en inkoopprocessen, terwijl wij de inkoop slechts één stap is in het totale proces. Inkoop is een operationeel voortvloeisel van het organisatiebeleid. U zet ons nu juist in voor totstandkoming van beleid en visie van het servicelevel. Facilitairmeldpunt.nl voegt daarnaast  kennis toe om beheer van contracten (contractmanagement) sterk te vereenvoudigen en gebruikt deze kennis ten gunste van u. Vervolgens kopen onze profesionele inkopers het natuurlijk ook voor u in.

  • Is een project voor iedere organisatie interessant?

    Jazeker, facilitairmeldpunt.nl analyseert op basis van uw externe behoefte of optimalisatie en gemak ook voor u mogelijk is. Daarnaast gaan wij op zoek naar de beste kwaliteit die daar bijhoort. Deze optimalisatie dient voor u uiteindelijk slimmer (gemak), zonder risico’s (gevaar) en goedkoper (geld) te zijn. Bij organisaties met een grote omvang is het project complexer en dienen wij meer werk te verrichten met een groter projectteam, terwijl dit bij kleinere organisaties overzichtelijker is en wij met minder projectmedewerkers sneller de gewenste situatie kunnen creëren.

  • Goedkoper, hoeveel is dan gemiddeld haalbaar?

    Elk project is uniek. Resultaten hangen af van aard en structuur van een organisatie, de samenstelling van bestaande contracten en de daadwerkelijke kosten die u betaalt, verdeling van risico’s en vele andere aspecten. Gemiddeld geldt een gerealiseerde reductie van 20-25%.

  • Werken jullie alleen in Nederland of ook over de grens?

    Facilitairmeldpunt.nl werkt voornmelijk in Nederland, maar we werken daarnaast wel voor diverse ondernemingen in meerder landen in Europa. Opdrachten in het buitenland is dus mogelijk en bespreken we graag met u. Onze dienstverlening maken we altijd voor u op maat.

  • Hoe zorgt facilitairmeldpunt.nl voor continuïteit na implementatie?

    Standaard biedt facilitairmeldpunt.nl één jaar nazorg aan en doet zonodig voor u het beheer. Dit houdt in dat wij alle betrokken partijen ondersteunen en voorkomen dat verschillende interpretatie van bijvoorbeeld contractuele bepalingen mogelijk is. Wij zullen uw facturen controleren, aanwezig zijn bij voortgangsgesprekken en evaluaties en indien nodig aanvullende opleidingen geven aan uw medewerkers.

  • Hoe gaat facilitairmeldpunt.nl om met gevoeligheden van de onze medewerkers?

    Draagvlak binnen uw organisatie staat bij facilitairmeldpunt.nl hoog in het vaandel. In onze dienstverlening komt het regelmatig voor dat individuele werknemers andere belangen hebben dan het management. Daarom houden wij op voorhand rekening met deze individuele belangen. Dit uit zich in de wijze waarop wij de focus leggen en uw medewerkers zonodig medeinvulling geven aan de mogelijkheden van optimalisatie. Wij hanteren hiervoor de drie G’s: Geld en Gevaar zijn de voornaamste belangen van u als opdrachtgever. Gemak echter dient ieder individu. Omdat wij uitvoerig aandacht besteden aan de derde G, zien ook de individuele medewerkers hun persoonlijke belangen en ontstaat draagvlak voor het nieuwe beleid. Dit traject wordt door een vaste medewerker van facilitairmeldpunt.nl zorgvuldig met u voorbereid en uitgevoerd.

Bent u geïnteresseerd in BVO & Partners? Wij helpen u graag!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 
Een afspraak maken
Share by: