ONDERHOUDSMELDPUNT

ONS CDM BIJ ONDERHOUDSMELDPUNT


Wij bieden een breed scala aan professionele diensten, zodat we aan uw behoeften kunnen voldoen. Bij ons onderhoudsmeldpunt kunt u al uw onderhoudsvraagstukken kwijt. We beloven u altijd vriendelijk en naar volledige tevredenheid te helpen. 

Vastgoedbeheer

Gebouwen moeten functioneel en flexibel aanpasbaar zijn en ook nog de juiste uitstraling hebben. Ze moeten bovendien technisch in orde, veilig én energiezuinig zijn. Goed gebouwmanagement vereist kennis van wet- en regelgeving en expertise en ervaring in het managen van technische, functionele en financiële gebouwkenmerken. Onderhoudsmeldpunt.nl heeft het allemaal in huis. Wij beheren en onderhouden niet voor niets veel vastgoedobjecten.

Asset management

U beheert zelf gebouwen. Elke dag neemt u beslissingen over onderhoud, beheer, nieuwbouw en modificaties. Hierbij kijkt u natuurlijk naar de kosten, de prestaties en de risico’s. We noemen dat assetmanagement. Een assetmanagementsysteem, gebaseerd op de ISO-norm 55001, vertelt u wat te regelen. En het doel is helder: het optimale uit assets halen.
Medewerker meldpunt

Meld ons uw probleem en wij bellen u terug

Meld ons uw probleem en wij bellen terug

Direct een onderhoudsmelding doen?
Bel direct!

CDM (meldpunt) als dienst
achter één nummer: 088-000 56 50

Iedere medewerker op elke locatie kan eenvoudig door middel van één telefoontje of e-mailbericht zijn of haar klacht, verzoek om hulp, dienstverlening of informatie, van welke aard dan ook, bij ons melden. Hierdoor is er weinig tijd benodigd en kan elke melding effectief worden afgehandeld. Ontzorging dus voor u en uw medewerkers.

Onze Service Desk fungeert als intermediair tussen uw interne organisatie en de buitenwereld. Uw medewerkers kunnen bij onze Service Desk terecht met hun specifieke wensen, problemen en suggesties betreffende de diensten, zoals deze door ons meldpunt worden verleend. Binnen ons meldpunt worden verzoeken tot correctieve dan wel initiërende dienstverlening op een professionele en gestructureerde wijze aangenomen en zichtbaar gemaakt om vervolgens te worden gerealiseerd of becommentarieerd op basis van de afspraken die wij met u hebben gemaakt. U bepaalt dus altijd zelf hoever het meldpunt mag en kan gaan.

Concreet vervult het meldpunt de volgende taken:
  • Centraal aanspreekpunt voor onze klanten
  • Registratie en systematische behandeling van verzoeken tot dienstverlening
  • Voortgangsbewaking van de afzonderlijke verzoeken
  • Inzichtelijk maken van gewenste en/of geleverde dienstverlening
  • Genereren van sturingsinformatie (statistieken en rapportage)
Onze 'front-office' en meldpunt worden door onze klanten beoordeeld als zeer professioneel met de juiste dienstverlenende kwaliteit en inzet. Onze personele bezetting bestaat dan ook uit medewerkers met jarenlange ervaring ‘in het veld’. 

Service boeken
Klagen kunnen we allemaal; Oplossen doen wij wel! 

Uw medewerkers en uw klanten stellen vandaag de dag erg hoge eisen aan uw gebouw. Bewoners of gebruikers hechten steeds meer belang aan comfort (denk aan klimaatbeheersing), communicatie (door informatie uitwisseling) en veiligheid (bijvoorbeeld brandbeveiliging). Installaties die niet goed meer functioneren verstoren dit comfort, zijn vervelend en duur en u probeert dit te voorkomen door hoogwaardig regulier onderhoud. Maar wilt u 100% zeker zijn van continuïteit, dan bent u 24 uur per dag met uw gebouw in de weer. Onderhoudsmeldpunt.nl neemt u deze intensieve taak graag uit handen. Vanuit onze afdeling ‘Centraal Diensten Meldpunt’ (CDM) bewaken we uw gebouw continu, sturen we zo nodig bij en grijpen onze medewerkers direct in bij storingen en calamiteiten. 
Mogelijk wilt u helemaal geen zorg meer hebben aan welk vraagstuk dan ook. Toch wilt u de regie houden over de inzet van mensen en middelen. Ook daar zet u ons voor in. Komt de beschikbaarheid of continuïteit toch in gevaar? Dan bereikt u ons meldpunt 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Via één centraal telefoonnummer komt u snel in contact met al onze disciplines. We registreren uw melding centraal, zodat deze voor al onze en uw medewerkers inzichtelijk is. Zo kunnen de juiste specialisten er direct mee aan de slag. Dus geen belbureau aan de lijn, maar professionals, die vast binnen ons klantteam worden ingezet. Die aan een half woord genoeg hebben, omdat zij echt bekend zijn met uw bedrijf of organisatie, locaties en uw specifieke situatie. 

‘s Nachts roepen we speciaal een storingsdienstmedewerker op die bekend is met uw organisatie. En werkt u naast ons ook met andere leveranciers, dan stuurt ons CDM ook die leveranciers aan op basis van uw melding. 
Bovendien maken we een rapportage vanaf uw melding tot en met de oplossing. Zo heeft u volledig inzicht in de activiteiten en in de kosten. Wij adviseren u over optimaal gebouwbeheer. Denk aan tips voor comfort verbetering, energiebesparing en een hogere bedrijfszekerheid. Zo bespaart u dus op twee fronten: u hoeft niet te investeren in eigen dure technici en facilitaire mensen en dankzij professioneel advies bespaart u op de kosten van onderhoud en verbruik.

De grote voordelen van deze ontzorging zijn de eenvoud en de lagere kosten. Simpelweg met één telefoonnummer en één e-mailadres kan iedere collega binnen uw organisatie een klacht, storing, melding, vraag of wens op welk vlak dan ook kwijt. Is een installatie uitgevallen, maakt de airco lawaai, is de schoonmaak vanmorgen niet goed uitgevoerd, last van ongedierte, glasbreuk, een deur eruit gelopen, hoog tijd voor de hovenier, maakt de vaatwasser niet meer goed schoon? Wij gaan onmiddellijk aan de slag en regelen het direct. 

"Door liquiditeitssteun van het ministerie en de gemeenten én de verbeterde kostenbeheersing, mede dankzij facilitairmeldpunt.nl, kunnen we eindelijk verder met onze toekomstplannen en zullen er geen betalingsachterstanden ontstaan." 

Esther Overweter
Stichting Juzt

Bent u geïnteresseerd in ons CDM? Wij helpen u graag!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 
Een afspraak maken
Share by: