Iedere medewerker op elke locatie kan eenvoudig door middel van één telefoontje of e-mailbericht zijn of haar klacht, verzoek om hulp, dienstverlening of informatie, van welke aard dan ook, bij ons melden. Hierdoor is er weinig tijd benodigd en kan elke melding effectief worden afgehandeld. Ontzorging dus voor u en uw medewerkers.
Onze Service Desk fungeert als intermediair tussen uw interne organisatie en de buitenwereld. Uw medewerkers kunnen bij onze Service Desk terecht met hun specifieke wensen, problemen en suggesties betreffende de diensten, zoals deze door ons meldpunt worden verleend. Binnen ons meldpunt worden verzoeken tot correctieve dan wel initiërende dienstverlening op een professionele en gestructureerde wijze aangenomen en zichtbaar gemaakt om vervolgens te worden gerealiseerd of becommentarieerd op basis van de afspraken die wij met u hebben gemaakt. U bepaalt dus altijd zelf hoever het meldpunt mag en kan gaan.
Concreet vervult het meldpunt de volgende taken:
- Centraal aanspreekpunt voor onze klanten
- Registratie en systematische behandeling van verzoeken tot dienstverlening
- Voortgangsbewaking van de afzonderlijke verzoeken
- Inzichtelijk maken van gewenste en/of geleverde dienstverlening
- Genereren van sturingsinformatie (statistieken en rapportage)
Onze 'front-office' en meldpunt worden door onze klanten beoordeeld als zeer professioneel met de juiste dienstverlenende kwaliteit en inzet. Onze personele bezetting bestaat dan ook uit medewerkers met jarenlange ervaring ‘in het veld’.