FACILITAIRMELDPUNT

ONS FACILITAIR MELDPUNT


Mail of bel ons 365 dagen per jaar, 24/7 voor elke facilitaire klus, opdracht of project en laat het volledig aan ons over. Van simpele schade tot grootschalige verhuizing en van eenmalig onderhoud tot 10-jaren onderhoudsplan. Onze Centrale Service Desk zal u professioneel en adequaat ontzorgen of adviseren; maar net wat u wilt.

Onderhoudsmeldpunt

Iedere medewerker op al uw locaties kan eenvoudig door middel van één telefoontje of e-mailbericht zijn of haar klacht, verzoek om dienstverlening of informatie, van welke aard dan ook, bij ons melden. Hierdoor is er weinig tijd benodigd en kan elke melding effectief worden afgehandeld. 
Ontzorging dus voor u en uw medewerkers.

24/7 meldpunt

Facilitaire ondersteuning staat nooit stil. Wilt u 100% zeker zijn van continuïteit, dan moeten uw locaties 24/7 in optima forma beschikbaar en functioneel zijn. Facilitairmeldpunt.nl neemt u deze taak graag uit handen. Vanuit ons CDM bewaken we uw gebouwen en ondersteunende diensten continu, sturen we zo nodig bij en grijpen onze medewerkers direct in bij storingen en calamiteiten, maar staan zij ook paraat voor allerhande wensen en opdrachten.
Medewerker meldpunt

Meld ons uw probleem en wij bellen u terug

Meld ons uw probleem en wij bellen terug

Direct een onderhoudsmelding doen?
Bel direct!

Facilitair meldpunt als dienst
achter één nummer: 088-000 56 50

We bieden een breed scala aan diensten om aan al uw soorten behoeften te voldoen.
Geen enkele organisatie kan zonder ondersteunende diensten en producten aan haar corebusiness. Wij hebben jaren geleden deze behoeften al geschaard onder het begrip facility management. Maar die ontwikkeling heeft ertoe geleid dat de indirecte kosten zijn toegenomen en dat bij grotere organisaties deze activiteiten zo complex zijn geworden, dat meer personen verantwoordelijk zijn voor de huisvesting en de huishouding. Hierdoor zijn steeds grotere ondersteunende afdelingen ontstaan die ook weer veel extra geld kosten. Daarnaast vragen transities naar ‘smart buildings’ en ‘het nieuwe werken’ om een integrale aanpak van soft services, ook als het gaat om uw bedrijfsvoering en hard services voor uw gebouw en installaties. 
Service boeken
Integrale aanpak als antwoord op alle facilitaire vragen!

Waarom een integrale aanpak? Omdat organisaties van nature te kampen hebben met belangenverstrengeling: de beheerder van een gebouw heeft met het schoonmaakbedrijf geregeld dat een bepaalde ruimte slechts 1x per week wordt schoongemaakt. Net als dat is gebeurd, komt de aannemer de ventilatorconvectoren boven het plafond onderhouden. Schoonmaken na het onderhoud zou natuurlijk veel logischer zijn geweest. Ander voorbeeld: het bedrijfsrestaurant wil zoveel mogelijk gasten binnenhalen en omzet halen, zelfs gasten van buiten de organisatie. De bewaking daarentegen wil juist zo min mogelijk mensen binnen de muren hebben. 
Dus moeten de processen op elkaar zijn afgestemd: De integrale aanpak dus.

Met onze aanpak nemen wij de verantwoordelijkheid van het facility management compleet op ons. Zoals de levering van de (dagelijkse) facilitaire diensten en verbruiksmiddelen, coördinatie, het organiseren en het controleren. Dit doen wij onder meer door middel van maincontracting van alle denkbare facilitaire diensten waar u behoefte aan heeft. Facilitairmeldpunt.nl is de oplossing! Iedere medewerker op elke locatie kan eenvoudig door middel van één telefoontje of e-mailbericht zijn of haar klacht of verzoek om dienstverlening of informatie, van welke aard dan ook, bij ons melden. Hierdoor is er weinig tijd benodigd en kan elke melding effectief worden afgehandeld. 
Facilitairmeldpunt.nl benadert die functies als een integraal pakket van ruimte, middelen, diensten en bescherming dat zowel het ‘IK’ (uw medewerkers) als ook het ‘WIJ’ (uw organisatie/ de samenwerkende mensen) op de juiste wijze worden bediend. Daarnaast stelt het ons in staat om door middel van dagelijkse detailplanningen alle diensten op elkaar af te stemmen. Hierdoor worden niet alleen kosten bespaard, het voorkomt vooral veel onnodige ergernissen en oponthoud.

Aan de hand van een uitgebreide analyse van de huidige en gewenste situatie stellen wij u een Service Level Agreement (SLA) voor. In onze visie is het doel van integraal facility management om u op het gebied van facilities te ontlasten en uw ex- én interne kosten te verlagen. Aarzel niet; neem contact met ons op.

"Door liquiditeitssteun van het ministerie en de gemeenten én de verbeterde kostenbeheersing, mede dankzij facilitairmeldpunt.nl, kunnen we eindelijk verder met onze toekomstplannen en zullen er geen betalingsachterstanden ontstaan." 

Esther Overweter
Stichting Juzt

Bent u geïnteresseerd in ons facilitaire meldpunt? Wij helpen u graag!

Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn. 
Een afspraak maken
Share by: