Stichting Juzt

Ontzorgen van Stichting Juzt

Trots op samenwerking met Stichting Juzt

Sinds dit jaar heeft facilitairmeldpunt.nl de volledige facilitaire organisatie voor alle verblijfs- en kantoorlocaties van Juzt op zich genomen. Met een in-house Centraal Dienstenmeldpunt zijn wij verantwoordelijk voor onder meer alle technische en bouwkundige onderhoud, schades en defecten aan panden en inboedel, storingen en calamiteiten, verhuizingen, het schoonmaak-, groen- en terreinonderhoud, keuren en onderhouden van ruim 400 speeltoestellen en de facilitaire inkoop van middelen en materieel.

Ontzorgen van Stichting Juzt

Stichting Juzt biedt in de regio specialistische jeugd- en opvoedhulp bij complexe problemen en helpt gezinnen die met huiselijk geweld te maken hebben. Stichting Juzt werkt met een brede groep betrokken, professionele hulpverleners vanuit verschillende specialisaties. Daardoor kunnen ze altijd maatwerk bieden; de hulp die het best bij de situatie past. Dit doet Juzt met tientallen grote en kleinere locaties in met name Brabant en Zeeland en ruim 600 medewerkers. Juzt biedt dagbehandeling en verblijf (open en gesloten behandelgroepen), crisishulp, vervangende gezinssituatie, pleegzorg, opvang van vrouwen en kinderen bij huiselijk geweld en begeleid wonen.

Waarde van het ontzorgen

Vanwege de veranderingen binnen de jeugdzorg sinds 2015 (waarbij gemeenten verantwoordelijk zijn voor deze intensieve zorg), zijn de uitdagingen voor zorgaanbieders extreem groot geworden; ook voor Stichting Juzt. Daarom heeft zij eind vorig jaar een belangrijke strategische keuze gemaakt: terug naar de kern, terug naar zorg voor de cliënten. Al het overige dient facilitairmeldpunt.nl  volledig te ontzorgen.

En dat loopt gewoonweg op rolletjes. Juzt is uiterst tevreden over de keuze en de inzet van ons Centraal Diensten Meldpunt. En wij zijn er trots op zo’n belangrijke rol te mogen vertegenwoordigen binnen de oh zo belangrijke (jeugd)zorgmarkt.

Gerelateerde projecten

Share by: