ONS FACILITAIR MELDPUNT
Mail of bel ons 365 dagen per jaar, 24/7 voor elke facilitaire klus, opdracht of project en laat het volledig aan ons over. Van simpele schade tot grootschalige verhuizing en van eenmalig onderhoud tot 10-jaren onderhoudsplan. Onze Centrale Service Desk zal u professioneel en adequaat ontzorgen of adviseren; maar net wat u wilt.
Onderhoudsmeldpunt
Elke medewerker kan eenvoudig klachten of verzoeken bij ons melden via één telefoontje of e-mail. Dit minimaliseert de tijdsverloren en zorgt voor een efficiënte verwerking. U en uw medewerkers worden volledig ontzorgd.
24/7 meldpunt
Facilitaire ondersteuning staat nooit stil. Voor continuïteit moet u 24/7 optimaal functioneel zijn. Facilitairmeldpunt.nl neemt deze verantwoordelijkheid over. Ons CDM houdt toezicht , corrigeert waar nodig en biedt direct hulp bij storingen en calamiteiten, terwijl wij ook beschikbaar zijn voor diverse wensen en opdrachten.
Meld ons uw probleem en wij bellen u terug
Meld ons uw probleem en wij bellen terug
Facilitair meldpunt als dienstachter één nummer: 088-000 56 50
We bieden een breed scala aan diensten om aan al uw soorten behoeften te voldoen.
Geen enkele organisatie kan zonder ondersteunende diensten voor haar corebusiness. Jaren geleden hebben wij deze behoeften samengebracht onder facility management. Dit heeft geleid tot hogere indirecte kosten en complexere verantwoordelijkheden voor huisvesting. Hierdoor zijn grotere ondersteunende afdelingen ontstaan met extra kosten. Tevens vereisen transities naar 'smart buildings' en ‘het nieuwe werken’ een integrale aanpak van soft services in relatie tot uw bedrijfsvoering en hard services voor uw gebouwen.
Vertrouwd door meer dan 200 bedrijven
Integrale aanpak als antwoord op alle facilitaire vragen!
Waarom een integrale aanpak? Organisaties hebben vaak tegenstrijdige belangen. Zo kan een beheerder met een schoonmaakbedrijf afspreken dat een ruimte slechts één keer per week wordt schoongemaakt, terwijl de aannemer op dat moment de ventilatoren boven het plafond onderhoudt. Schoonmaken na het onderhoud zou dan logischer zijn. Een ander voorbeeld is het bedrijfsrestaurant, dat zoveel mogelijk gasten wil ontvangen, terwijl de bewaking juist het aantal bezoekers wil beperken.
De processen moeten goed op elkaar afgestemd zijn; dat is de essentie van onze aanpak.
Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid voor facility management en bieden (dagelijkse) facilitaire diensten, coördinatie en controle. Dit realiseren we met maincontracting voor al (of een deel van) uw facilitaire diensten. Wij bieden een oplossing: elke medewerker kan eenvoudig met één telefoontje of e-mail zijn of haar klacht of verzoek indienen, wat minimale tijdsbesteding vereist en efficiënte afhandeling mogelijk maakt.
"Door liquiditeitssteun van de overheid én kostenbeheersing, mede dankzij facilitairmeldpunt.nl, kunnen we verder met onze toekomstplannen en zullen er geen betalingsachterstanden ontstaan."
Esther Overweter
Stichting Juzt
Bent u geïnteresseerd in ons facilitaire meldpunt? Wij helpen u graag!
Wij willen precies weten waar u behoefte aan hebt, zodat wij u de optimale oplossing kunnen bieden. Laat ons weten wat u wilt en wij zullen ons uiterste best doen om u van dienst te zijn.